Voor de derde en vierde ronde van de BMW Clubsport Trophy werd er afgereisd naar het Franse Dijon, waar het oude maar nog niet vergeten ex-formule 1 circuit ligt waar helde als Gilles Villeneuve en Rene Arnoux nog om ereplaatsen vochten. Het team streek neer met de doelstelling om podiumposities te halen. De monteurs hadden de wagen weer tiptop in orde gemaakt, dus hier kon het niet aan liggen.
In de vrije trainingen op vrijdag ging alles nog volgens plan. Onze 325 had een goede snelheid om met de beste mee te kunnen. In de kwalificatie op zaterdag liep alles helaas even anders. Tijdens de snelle ronden werden we tot vier keer aan toe geblokt door langzamere deelnemers. Door het tijdsverlies wat we daarmee opliepen was een vijfde startplaats ons deel.
De eerste wedstrijd werd vroeg op de zondagochtend verreden. Eric maakte een goede start en lag al tweede na de eerste ronde. Door deze gevechten was team Van der Horst al wat weggelopen en omdat de snelheid bijna gelijk was, kon de koploper niet meer worden ingehaald. Hierna was de zieke Mick aan de beurt. Hij moest ondanks zijn ongemak wel rijden omdat hij anders geen kampioenschapspunten zou krijgen. Mick had het zwaar in de auto en moest onze voorsprong uit handen geven om de drie ronden te kunnen voltooien. Carlo maakte de wedstrijd af. Echter, met de verdwenen voorsprong en een overhittende linker voorband zat er even niet meer in dan een vierde plaats.
De tweede race vond later op de dag plaats. Mick voelde zichzelf gelukkig een stuk beter en nam de start voor zijn rekening. Dit deed hij goed en vanaf de vierde plaats was hij na een ronde in gevecht om de koppositie. De Van der Horst wagen trok echter voorlopig aan het langste eind, dus we lagen wederom tweede. Om onduidelijke redenen kwam er een savetycar de baan op. Wij wisselden de zieke Mick voor de gezonde Carlo alvorens de wedstrijd werd stilgelegd. De tijdswaarneming bleek niet te werken en dit betekende dat de race wel voortgezet kon gaan worden, maar dat de uitslag pas later bekend zou worden. Carlo nam de herstart voor zijn rekening en veroverde een paar plekken terug door snel toe te slaan. Verder hield hij de wagen volgens afspraak koel voor de eindsprint. Deze mocht Eric doen nar het overnemen van het stuur van Carlo. Eric wist zich bij de kopgroep te voegen en de strijd om de ereplaatsen aan te gaan, wat resulteerde in een tweede plaats voor het team.