Wij respecteren uw privacy

Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies, dit gaat om zowel functionele als analytische cookies. De functionele cookies zijn nodig voor een correcte werking van de website, waaronder de winkelwagen. Hiernaast worden nog de analytische cookies toegepast, welke wij gebruiken voor marketing doeleinden en ter verbetering van onze website. Al onze cookies worden anoniem verwerkt.

Klik op "Alles toestaan" om dit te accepteren. Wanneer u kiest voor "Weigeren" zullen alleen de functionele cookies geplaatst worden.

Weigeren
De voordeligste van Nederland voor alle BMW onderdelen!
MENU

Garantie / retour

Retourprocedure
Hoe kan ik een artikel retourneren?

Indien u een artikel wenst te ruilen of retourneren, dient dit binnen de afkoelingsperiode van 14 dagen na ontvangst van het artikel, te geschieden. Om de retour aan te vragen en een RMA-formulier te ontvangen verzoeken wij u gebruik te maken van onze online retouraanvraag, of de retouraanvraag via uw bestelgeschiedenis in uw account te starten.

U dient het artikel met alle geleverde toebehoren, voor zover redelijkerwijs mogelijk, in originele staat en verpakking aan ons te retourneren.
Er wordt geen vergoeding gegeven op:
- onderdelen die beschadigd of gebruikt zijn;
- onderdelen die gespoten zijn (controleer dus eerst altijd of het onderdeel past, alvorens u dit naar de spuiter brengt);
- onderdelen die al gemonteerd zijn geweest om een defect op te sporen (bijvoorbeeld een brandstofpomp waar reeds benzine in heeft gezeten).
 
Verzendkosten zijn voor uw eigen rekening. Problemen met de verzending, bij of door het bedrijf dat voor de verzending zorg draagt, zijn voor uw risico. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs.
Afhankelijk van uw wens, ruilen wij het artikel binnen 2 dagen om (indien voorradig) of storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op uw rekening.
Garantieprocedure
Welke garantie heb ik en hoe gaat dat in zijn werk?

Nieuwe onderdelen :

Op nieuwe onderdelen is geen andere garantie van toepassing dan die welke door de fabrikant c.q. importeur wordt verstrekt. Indien u de exacte garantiebepalingen wilt weten van een bepaald artikel, dan kunt u dit bij ons opvragen.

Gebruikte onderdelen :

Op alle gebruikte onderdelen krijgt u drie maanden garantie. Is een onderdeel onverhoopt defect? Neem dan contact met ons op en we zorgen dat u een vervangend onderdeel ontvangt. kunnen wij deze niet leveren , dan krijgt u uiteraard uw geld terug! Al onze onderdelen zijn gemerkt en elektronische delen verzegeld. ontbreken van de markering of verbreken van het zegel heeft vervallen van de garantie tot gevolg.

Werkplaats

Voor wat betreft door ons te verrichten werkzaamheden, garanderen wij dat deze op vakkundige wijze zullen worden verricht. De garantie voor werkzaamheden houdt in dat in geval van ondeugdelijke werkzaamheden de werkzaamheden nogmaals zullen worden uitgevoerd. Indien deze nogmaals uit te voeren werkzaamheden niet meer mogelijk of zinvol zijn, heeft u recht op teruggave van de betaalde kosten. Er wordt geen garantie verstrekt op opgedragen noodreparaties.

De aanspraken op garantie vervallen indien:
a. u niet binnen 2 maanden na het constateren van het gebrek, ons op de hoogte stelt; of
b. wij niet in de gelegenheid worden gesteld de gebreken alsnog te verhelpen; of
c. derden zonder toestemming of voorkennis van ons, werkzaamheden hebben verricht die in verband
    staan met de door ons verrichte werkzaamheden ten aanzien waarvan een beroep op de garantie 
    wordt gedaan.
 
Kijk voor gedetailleerde voorwaarden bij onze algemene voorwaarden 
Retour aanvraag
Uw retour aanvragen

Om uw retour snel te kunnen behandelen verzoeken wij u de aanvraag via de bestelgeschiedenis in uw account, of via onze online retouromgeving te starten.
Hierbij wordt u automatisch per mail op de hoogte gehouden van de status van de retouraanvraag en krijgt u van ons in de mail het benodigde retourformulier welke met de retourzending meegestuurd dient te worden.

Garantie aanvraag
Garantie aanvragen

Om uw garantieverzoek snel te kunnen behandelen verzoeken wij u deze aanvraag via de bestelgeschiedenis in uw account, of via onze online retouromgeving te starten.
Hierbij wordt u automatisch per mail op de hoogte gehouden van de status van de aanvraag en krijgt u van ons in de mail het benodigde garantieformulier welke met de retourzending meegestuurd dient te worden.