Wij respecteren uw privacy

Op onze website wordt gebruik gemaakt van cookies, dit gaat om zowel functionele als analytische cookies. De functionele cookies zijn nodig voor een correcte werking van de website, waaronder de winkelwagen. Hiernaast worden nog de analytische cookies toegepast, welke wij gebruiken voor marketing doeleinden en ter verbetering van onze website. Al onze cookies worden anoniem verwerkt.

Klik op "Alles toestaan" om dit te accepteren. Wanneer u kiest voor "Weigeren" zullen alleen de functionele cookies geplaatst worden.

Weigeren
De voordeligste van Nederland voor alle BMW onderdelen!
MENU

Tips / vragen

Suggesties / tips
Uw mening telt!

Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Wij proberen onze dienstverlening dan ook constant te verbeteren. Heeft u een tip of suggestie voor onze webshop of werkplaats dan horen wij dit graag van u. Uw mening is namelijk heel belangrijk voor ons.

Suggesties en tips graag emailen naar info@offenga.nl Daar zal deze vertrouwelijk behandeld worden en u krijgt te allen tijde een reactie van ons terug!

Klachten webshop
Ik heb een klacht over de webshop

Mocht u een klacht hebben over onze webshop, product of dienst dan vragen wij u vriendelijk deze klacht via email of telefonisch aan ons voor te leggen. Wij bieden altijd een oplossing! Mocht u toch het gevoel hebben dat uw klacht over een product niet goed is afgehandeld dan kunt u terecht bij de geschillencommissie webshop keurmerk. Meer info hierover vindt u op www.sgc.nl

 Neemt u echter eerst contact met ons op en leg uw klacht aan ons voor. Wij nemen elke klacht serieus.

Klachten werkplaats
Ik heb een klacht over een reparatie

Heeft u een klacht met betrekking tot een reparatie aan uw auto of een andere dienst die verleend is in onze werkplaats? Neemt u dan altijd eerst telefonisch contact op met onze werkplaatsmanager. Hij zal uw klacht noteren en deze wordt intern besproken en wij komen altijd met een oplossing. Mocht u echter niet akkoord gaan met ons voorstel dan kunt u uw klacht altijd neerleggen bij de geschillencommissie consumenten op www.degeschillencommissie.nl

Geef in alle gevallen ons eerst de kans om met een oplossing te komen. Wij staan namelijk 100% achter onze klant-tevredenheid filosofie.