Uiteraard doen wij ons uiterste best om u snel en goed van dienst te zijn. Wij proberen onze dienstverlening dan ook constant te verbeteren. Heeft u een tip of suggestie voor onze webshop of werkplaats dan horen wij dit graag van u. Uw mening is namelijk heel belangrijk voor ons.
Suggesties en tips graag emailen naar info@offenga.nl Daar zal deze vertrouwelijk behandeld worden en u krijgt te allen tijde een reactie van ons terug!
Mocht u een klacht hebben over onze webshop, product of dienst dan vragen wij u vriendelijk deze klacht via email of telefonisch aan ons voor te leggen. Wij bieden altijd een oplossing! Mocht u toch het gevoel hebben dat uw klacht over een product niet goed is afgehandeld dan kunt u terecht bij de geschillencommissie webshop keurmerk. Meer info hierover vindt u op www.sgc.nl
Neemt u echter eerst contact met ons op en leg uw klacht aan ons voor. Wij nemen elke klacht serieus.
Heeft u een klacht met betrekking tot een reparatie aan uw auto of een andere dienst die verleend is in onze werkplaats? Neemt u dan altijd eerst telefonisch contact op met onze werkplaatsmanager. Hij zal uw klacht noteren en deze wordt intern besproken en wij komen altijd met een oplossing. Mocht u echter niet akkoord gaan met ons voorstel dan kunt u uw klacht altijd neerleggen bij de geschillencommissie consumenten op www.degeschillencommissie.nl
Geef in alle gevallen ons eerst de kans om met een oplossing te komen. Wij staan namelijk 100% achter onze klant-tevredenheid filosofie.